De reis gaat bijna beginnen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nicole - WaarBenJij.nu De reis gaat bijna beginnen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nicole - WaarBenJij.nu

De reis gaat bijna beginnen...

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 September 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo,

Vanaf nu ga ik weer een nieuw reisblog bij houden. Dit keer gaat de reis naar Nieuw Zeeland en Australië. Mijn vorige reis was voor stage, nu ben ik dan eindelijk afgestudeerd en kan mijn droomreis beginnen.

Het vliegtuig vertrekt op 9 september 2014 naar Christchurch, Nieuw Zeeland en wanneer ik weer in het vliegtuig terug naar Nederland zit weet ik nu nog niet. Samen met een vriendin ga ik beginnen aan de reis. Helaas blijft zij niet zo lang als dat ik van plan ben, waardoor we van elkaar afscheid moeten nemen. Ik hoop heel veel te gaan zien en te ontdekken. Lekker te reizen en te werken in Australië. Nu ben ik nog met de laatste voorbereidingen bezig, maar de zin om te vertrekken wordt alsmaar groter. Was het maar alvast zo ver…

De komende tijd ga ik proberen iedereen op de hoogte te houden van het verloop van mijn reis via deze website.

Ik wil iedereen alvast heel veel leesplezier wensen.

Groetjes,
Nicole

  • 01 September 2014 - 19:47

    Kiki:

    Hey Nicole,

    Heel veel plezier met de reis en uitdaging...Geniet ervan en ik kijk nu al uit naar al je mooie verhalen..

    Gr kiki

  • 01 September 2014 - 20:22

    Imke:

    Heeee Nicole!!
    Bijnaaaa is het zo ver! Super spannend maar je zult er vast veel zin in hebben!
    Ik wens je veel succes met de laatste voorbereidingen en ik zie je volgende week nog even!
    En daarna...voor onbepaalde tijd skype ;)
    Liefs Imke

  • 01 September 2014 - 22:34

    Ingrid:

    Hoi Nicole, wij gaan jouw reisverslagen zeker lezen, willen natuurlijk graag lezen waar je allemaal heengaat en wat je daar allemaal tegenkomt. Heel veel plezier, geniet er van! Willy, Evi, Zoë en Ingrid

  • 02 September 2014 - 00:17

    Lieke:

    Heeeeel veel plezier Nicole!! Maak er een super mooie tijd van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Nicole

Actief sinds 25 Feb. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 7689

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Stage in Zuid-Afrika

09 September 2014 - 30 November -0001

Droomreis

Landen bezocht: