Vertrek naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Nicole - WaarBenJij.nu Vertrek naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Nicole - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Zuid-Afrika

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Augustus 2012 | Nederland, Sambeek

Hallo,

Dit is dan mijn eerste reisverslag. Over een paar uur vertrek ik richting Dusseldorf om vervolgens via Londen naar Kaapstad, Zuid-Afrika te vertrekken. Het begint nu toch allemaal wel spannend te worden. Ik heb echt heel veel zin in stage en kan niet wachten om erachter te komen hoe het allemaal in Zuid-Afrika zal gaan.
Nu nog de reis en dan kan het genieten gaan beginnen.

Aanstaande vrijdag kom ik in Zuid-Afrika aan en wordt dat naar ons huis in Genadendal gebracht, waar ik samen met twee andere studenten, Hanna en Vera, zal verblijven.
Mijn adres wordt: 59 George Grey Street
7234 Genadendal
South-Africa

Via de reisverslagen en via facebook probeer ik jullie allemaal op de hoogte te houden!!!

Groetjes, Nicole

  • 09 Augustus 2012 - 11:36

    Gitta :

    Heej meid,

    Heel veel succes en ik ga je missen en volgen!!! Tot snel!!!


    xxx Gitta

  • 09 Augustus 2012 - 13:24

    Bianca Hulzentop:

    Heey Nicole,

    Ik ga je zeker volgen! Leuk dat je een site bij gaat houden! Heel veel plezier en geniet van deze tijd! (nee nog geen babynieuws hier! ;-))

    Gr Bianca

  • 09 Augustus 2012 - 18:31

    Wilma Manders:

    Hallo Nicole heel veel plezier en succes in zuid afrika en de groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sambeek

Nicole

Actief sinds 25 Feb. 2012
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 7712

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Stage in Zuid-Afrika

09 September 2014 - 30 November -0001

Droomreis

Landen bezocht: